تبریز؛
اصلی‌ترین اثر تبریز ۲۰۱۸ ایجاد هویت و برند اجتماعی است
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه آذربایجان‌شرقی گفت: اصلی‌ترین اثر تبریز ۲۰۱۸ ایجاد هویت و برند اجتماعی است تا مردم با احساس تعلق به پیشواز رویداد بزرگ و تاریخی بروند.
اصلی‌ترین اثر تبریز ۲۰۱۸ ایجاد هویت و برند اجتماعی است
 
به گزارش پایگاه خبری ایران اسلامی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه آذربایجان‌شرقی گفت: منابع اعتبارات پروژه‌های تبریز ۲۰۱۸ از چند محل اعتبارات استانی، شهرداری ، ۱۰ درصد ردیف‌های متمرکز سال‎های ۹۶ و ۹۷ و ردیف اختصاصی سال ۹۷ تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از ۱۰ درصد ردیف‌های متمرکز در ستاد مرکزی تصویب شده تا هر دستگاه سهمی برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ از اعتبارات خود اختصاص دهند، گفت: پیگیری این موضوع به عهده استان بوده و هر دستگاهی باید پیگیر اعتبار مربوطه باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان با تاکید به اینکه هرقدر بتوانیم از چنین محل‌هایی اعتبار جذب کنیم به نفع شهر تبریز و استان آذربایجان‌شرقی خواهد بود،اظهار کرد:البته وقتی تبریز ۲۰۱۸ می‌گوییم فقط مسائل عمرانی نیست بلکه منظور بیشتر مسائل فرهنگی با حضور خود مردم است.

وی اذعان داشت: اصلی‌ترین اثر تبریز ۲۰۱۸ ایجاد هویت و برند اجتماعی است تا مردم با احساس تعلق به پیشواز رویداد بزرگ و تاریخی بروند.

بهبودی با تاکید به نقش مؤثر آموزش و پرورش در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به تبریز ۲۰۱۸ بیان کرد: سه ماهه تابستان بهترین فرصت برای برپایی کارگاه آموزشی فشرده برای توجیه معلمان و مدیران است که بتوانند اطلاعات درست از تبریز ۲۰۱۸ به دانش‌آموزان انتقال دهند و فرهنگ‌سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبریز ۲۰۱۸ به این معنا نیست که شهرداری و دستگاه‌های اجرایی کار عمرانی در شهر انجام دهند بلکه باید در کنار زیرساخت‌ها، همت مردمی برای پای کار آمدن را ایجاد کرد.
کد مطلب: 86826