۶۶
 
جشن میلیاردی همسر رئیس‌جمهور در کاخ سعد آباد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
با یک حساب دو دو تا چهارتا مشخص است که هزینه برگزاری یک مهمانی مجلل با ۳۰۰ مهمان و اهدای هدیه ۵سکه‌ای به هر یک از مدعوین، هزینه‌ای میلیاردی دربر خواهد داشت.
جشن میلیاردی همسر رئیس‌جمهور  در کاخ سعد آباد
 
به گزارش مهرخانه، شب گذشته میهمانی 300 نفره همسران دولتمردان اعتدال، با اهدای 5 سکه بهار آزادی به هریک از مهمانان حاضر پایان یافت.

 بی‌شک تقدیر و تجلیل از همسران دولت‌مردان، امری دور از انتظار نبوده و نیست، اما فضای حاکم بر این مهمانی زنانه در این روزهای انصراف از دریافت یارانه، تداعی‌گر این ضرب‌المثل است که می‌گوید:‌ "مرگ خوب است؛ اما برای همسایه".

یکی از شاهدان عینی این مراسم در رابطه با جشن زنانه همسر رئیس‌جمهور به خبرنگار مهرخانه می‌گوید:‌ برای حضور در این جشن زنانه که محلی برای به رخ کشیدن جواهرات و لباس‌های گران‌قیمت بود، باید از چندین گیت می‌گذشتی تا مبادا کسی با تلفن همراه یا دوربین به مراسم وارد شود.

وی ادامه می‌دهد: میزبان این جشن حدود ۳۰۰ نفره، همسر رئیس‌جمهور بود و پس از تلاوت قرآن به قاری دو عدد سکه تمام بهار آزادی هدیه کردند. سخنرانی نیم‌ساعته مهدیه الهی‌قمشه‌ای برنامه بعدی این جشن بوده و همچنین در این مراسم همسر حسین فریدون به بیان سخنانی پرداخته است.

همچنین یکی از مسئولان حاضر در این مراسم به شاهد عینی مهرخانه گفته است که برای این مراسم مبلغ هنگفتی هزینه شده است؛ البته، وی میزان هزینه را ذکر کرده است، اما از آنجایی‌که برای مهرخانه موثق نیست و با پیگیری‌های ما از طرق دیگر اثبات نشد، فعلا از ذکر میزان هزینه صرف‌نظر می‌کنیم. هرچند با یک حساب دو دو تا چهارتا مشخص است که هزینه برگزاری یک مهمانی مجلل با ۳۰۰ مهمان و اهدای هدیه ۵سکه‌ای به هر یک از مدعوین، هزینه‌ای میلیاردی دربر خواهد داشت.

در این جشن همچنین شوی لباسی برپا شده بود و لباس‌هایی که در شوی زنده این جشن برای همسران وزرا و سفرا به نمایش درآمده است، هر کدام حدود ۱۰ تا ۱۸ میلیون قیمت داشتند و البته برخی از مدعوین اقدام به خرید چندین دست از این لباس‌ها نموده و انگار برایشان ۱۰ میلیون پول ناقابلی است.

اگر از برپایی رقص لزگی ۶ دختر بگذریم؛ آیا می‌توان از هزینه صرف‌شده برای این مراسم گذشت؟؛ به راستی با این هزینه تا چه اندازه می‌توان مشکلات جامعه زنان را حل کرد؟ آیا با این رقم نمی‌توان بخشی از اعتبار تخصیص‌یافته برای غربال‌گری سرطان‌های زنان را که چندین سال است اجرایی نمی‌شود، تأمین کرد؟؛‌ آیا نمی‌توان این هزینه را برای ترک اعتیاد بخشی از گرفتاران دام موادمخدر هزینه کرد تا هر خانواده مجبور نباشد برای درمان دختر،‌ پسر یا همسر معتادش ۴۰۰ هزار تومان برای یک ماه بپردازد؟؛ آیا اگر این پول برای ساماندهی کودکان کار و خیابان استفاده می‌شد، چهره جامعه زیباتر نبود؟؛ آیا زنان سرپرست خانوار در استفاده از این پول در اولویت نبودند؟؛... و هزار و یک آیا و اما دیگر که هم ما خوب می‌دانیم و هم مسئولین خوب می‌بینند.
کد مطلب: 1828
 


 
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۷:۳۸:۴۹
اگر این خبر هم مثل بعضی خبرها دروغ بود چه کار میکنید؟ مثل خبر همکاری شهید دانایی فر با تروریستها (75)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۱۶:۲۶:۳۰
اگر دروغ نبود چی ؟ مثل خیلی از ریخت و پاش های کارگزاران ؟ (131)
 
فدیی اعتدال
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۲۲:۲۴:۴۹
چشم دیدن موفقیت هاشمی رو ندارییییی . (191)
 
روحانی مچکریم!
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۲۰:۰۷:۴۷
منم از این موفقیت ها میخوام دخیخا با همین 5تا سکه ها..... (256)
 
علی
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۱۳:۱۹:۵۵
با سلام اگر حرفهای شما حقیقت دارد چرا عکس وفیلمهای انها را بخش نمی کنی تا مردم با دیدن انها حقیقت را ببینند (267)
 
۱۳۹۳-۰۳-۲۲ ۱۶:۱۴:۰۴
مگه نمیبینی نوشته در جشن از هرگونه فیلم برداری جلوگیری شده (431)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۸:۱۹:۱۵
يه مشت عقده اي نوكيسه كه پاروي گلوي 99در صد مردم گذاشتند تا بتونند براي چند ساعت خودنمايي كنند كاش به عقبه خودشون نگاه كنند ببيند چي بودن و حالا اين قدر فيس و افاده ميارن (2448)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۰:۱۷:۰۶
... توهم مثل انهایی (143)
 
بی پول
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۵:۴۸:۴۶
سلام می شه ما مردم عادی هم مراسم جشن خانوادگی مون تو کاخ سعد آباد برگزار کنیم فکر کنم خیلی کلاس داره!!!!!!!! یا شاید مراسم ازدواج جوانانی که نمی تونن تالار کوچیک اجاره کنن (163)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۱۸:۱۸:۳۷
خوب به نظرشما با این کار کاخ سعدآباد تخریب وداغون نمیشه؟مثل اینکه یک آثارتاریخیست هااااا. (1798)
 
نیما
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۰:۱۴:۵۲
مردم لطفا از دریافت یارانه انصراف بدید که این جور مراسم ها پرشور تر برگزار بشه. تجلیل از مقام مادر، مقام پدر، مقام برادر، مقام... (77)
 
حسن
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۱:۰۹:۲۴
دقیقا هدف از انصراف یارانه ها همین است
مردم نمد دانند یارانه ها را در چه محلی باید هزینه کنند ولی دولت با تدبیر !!! و کلید حل مشکلات یارانه ها را در جیب دولتیان خرج میکند (83)
 
ت.س
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۰:۴۴:۰۲
دارندگی و برازندگی،آقا نیما شما چرا دوست داری موضوعات بی ربط رو به هم ربط بدی؟ (81)
 
United States
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۵:۱۶:۴۱
چيه بهت بر خورد نكنه تو هم از مدعوين بودي مفت خور (87)
 
ت.س
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۷:۳۵:۰۵
نه من از مدعوین نبودم من دعوت کننده بودم
اگه شما هم دوست داری سکه بگیری مراسم بعدی دعوتت کنم (88)
 
پیمان
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۱:۰۵:۰۵
ت.س ما رو هم دعوت می کنی یه دلی از عزا در بیاریم؟؟؟؟؟ (97)
 
سها
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۲۲:۰۴:۰۰
چه انتظارری داریااااااااا............خخخخخخخخخخ فک کن اونا منو تو رو دعوت کنن (260)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۲:۱۲:۰۱
ما می تونم تو این جا ها جشن بگیرم (1332)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۲۱:۴۳:۰۶
نه ما حروم خور نیستیم بده اونایی که پول حروم از گلوشون میره پایین بخورن...ایشالا خون بشه از زیر ناخونشون دربیاد (137)
 
بنده خدا
United Kingdom
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۲۲:۱۹:۳۴
بادا بادا مبارک بادا
کوچه تنگ بله مهمونی قشنگ بله ..... (155)
 
نوکراحمدی نژاد
United States
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۰۰:۲۸:۱۸
ت .س این کاری که تو کردی اسمش دعوت کننده نیست اسمش ........... 4 حرف.. با غیرت امثال تو خاک پای ...احمدی نژاد هم نیستین دردش بخوره تو سر کسانی که قدرشو ندانستن (157)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۰:۵۵:۱۶
ما بالاخره متوجه نشدیم خزانه خالیه یا پره.
اگر کسی اطلاع داره به ما هم خبر بده.ممنونش میشم (94)
 
United States
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۲:۴۱:۳۶
آقا یا خانم ناشناس تا اونجایی که ما یادمونه احمدی نژاد خزانه رو تا خرخره پر کرد بعد دولت
رو تحویل داد (99)
 
علی
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۴:۰۱:۲۰
هزینه این مهمانی به اندازه خون خواهران وبرادران سرطانی وبیماران خاص ماست که هر روز بنده خیلی هاشو میبینم در جریان باشید مردممممممممممممممممم عزیز (102)
 
Finland
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۹:۴۵:۳۱
نمش خوام از کارشون حمایت کنما ولی یه کم تجملم بد نیست (110)
 
خواهر جولی
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۲۲:۱۴:۰۱
انجلینا جولی باید میاوردن برای درخواست انصراف مردم از یارانه ... (111)
 
irani
۱۳۹۳-۰۲-۰۴ ۱۷:۳۴:۴۷
واقعا چی میشه گفت جز اظهار تاسف !!!!شاید این خبر صدرصد صحت نداشته باشه به قول بعضی طرفدارای دولت میلیاردی نباشه اما چیزی که مثل روز روشنه اینه که با صرف همین هزینه یه دردی از این مردم برداشته میشههه این همه جوون بیکاررررررر
وقتی یه مهمونی الکی فقط در حد زنان مرفه فامیل با اون همه ولخرجی همراه که شاید هممون یه بار اتفاقی یا اشتباهی تو همچین مراسمایی شرکت کرده باشیم معلومه که جشن همسر ریس جمهور مملکت چه جوریههه اگه میلیاردی نباشه میلونی که هست؟؟؟
فقط بلدن با تحریک احساسات مردمو از گرفتن یارانه منصرف کنند
کجای زندگی زهرا اطهر این جوری بود
؟!!!!!!!!!!!!!!! معنی ساده زسیتی اینه؟؟؟
واقعا به قول نویسنده مرگ خوبه اما برای همسایه (123)
 
داود
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۰۴:۳۶:۳۷
البته ما خوب می دانیم ولی مسئولین خوب نمی دانند چرا که ... هایک شبی با شکم گشنه سر بربالشنرم خویش نگذاشته اند... . (127)
 
حسن
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۱۱:۰۳:۱۴
محمود بیا کجای (128)
 
فريبا
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۱۴:۱۰:۱۴
سلام
آخه چرا مردم ما اين جوري هستن ميزبان زن رئيس جمهور بوده از پول خودش خرج كرده براي تبليغ مقام زن اين كارو كرده مثل رئيس جمهور قبلي نبوده از خزانه مملكت برداره فك و فاميلشو ببره امريكا رو بگردونه يا بخواد اختلاساي ميلياردي بكنه ولي اين جشن اگه براي آقايون بود مطمينا خيلي كار خوبي بود اومده از پول من و تو خرج كرده مطمين باش مال خزانه هم نبوده يا شايد اگه اين پول رو دستي به شما مي دادن مفت خرج كنيد كار خوبي بود چرا هميشه بايد مملكت ما مرده به نظر بياد اين مراسمات در سال يه روز هستش چه ربطي به يارانه داره اخه واي كي مردم ما قراره ادم بشن (129)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۱۸:۰۴:۳۵
فریبا خانم
چطور میشه رییس جمهور سابق بعد از ریاست جمهوری بر می گرده همون محل قبلیش . ایا دولت اختلاس کرده یا یه عده سود جو (133)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۱۸:۰۶:۰۲
فک کنم روحانی هزینه مراسمو از جیب خودش کارت به کارت کرده بود تا خانومش یه جلسه کوچیک بگیره (134)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۲۱:۴۵:۲۷
اگر داشت چرا تو این سیوپنج سال خرج نمی کرد؟ (138)
 
فدایی رهبر
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۸:۲۲:۲۶
کی گفته اختلاص کرده؟ازکجااینقدمطمئن حرف میزنی؟چراازرویتعصب حرف میزنی؟چراواقع بین نیستی؟هین مردم آدمن.آدمن که تونستن انقلاب کنن.آدمن که الان شدن الگوی جهان.آدمن که شدن مایه ی ترس استکبار.
شماهم لطفابه مردم توهین نکن.اگرچشماتو
خوب بازکنی وتعصب نداشته باشی روی کسی خیلی چیزابرات روشن میشه. (151)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۲۱:۴۶:۵۶
باهات موافقما ولی اختلاس و درست بنویسی بهتره (153)
 
پریماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۸:۰۳
نازنین غلط نوشتن به معنای بی سوادی نیست برای جلوگیری از ف ی ل ت ر سایته (1486)
 
بنده
Latvia
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۰۸:۲۴:۵۴
مطمئنی از جیب خودش بوده!!!!!!!!!!!!
ببخشید کاخ هم مال خودشون بوده؟!!!!!!
یا یه شب اجارش کرده بودن!!
تا اونجا که میدونم موزه جزو بیت المال محسوب میشه نه محل برپایی جشن های خصوصی (168)
 
هومن آدم قبلی ام اما شما چی؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۰ ۱۰:۰۶:۳۸
طرز صحبت کردن شما میرسونه که چقدر آدم هستین (209)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۷ ۲۰:۱۴:۲۳
ایول موافقم (1405)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۰۸:۲۵:۰۰
كم شايعه سازي كنيد.با اين شايعات نمي تونيد به جايي برسيد. (140)
 
فاضل
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۴:۱۶:۵۶
این از جیب ماهاست میره خدا یا ما این تدبیر و امید چیکار کنیم اخ ................... چیزی نگم بهتر میترسم مجرم بشیم (144)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۰۸:۳۲:۵۱
من در حدی نیستم که چرایی و چگونگی مراسم را تجزیه و تحلیل کنم ولی بنظر شما هرکی هر کاری میکنه باید به فکر معتادا و ولگرد و کسانی که دوست دارند خودشونو معتاد ، فقیر و ... جلوه بدن و شروع به اخاذی کنند باشه؟ مگه این کمکا نمیشه . در ضمن کسی که این مطلبو نوشته آیا وقتی یه جشن تولد واسه بچه ات میگیری چقدر هزینه میکنی ؟ یا بجای تولد مجلس ماتم برپا میکنی و خرجشو هزینه معتادا میکنی ؟ وجدانا اگه یکی یه کادوی ارزون برات بیاره ناراحت نمیشی ؟حتی الان واسه شرکت در مراسم ترحیم و عزای معمولی بعضی از خانما با چه وضعی تشریف می برند .اینم یه مجلس در حد سفرا و وزرا بوده معلومه که چی میشه شما نشستین دولتیا یه کاری بکنند و شکار کنین و خبر درست کنید پس مسلمونی کجا رفته؟ (141)
 
فدایی رهبر
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۸:۳۴:۳۵
ماازجیب خودمون خرج میکنیم نه ازجیب مردم.وقتی که هزارجورمشکل تومملکت هست اول بایداوناروحل بکنن بعدبرن دنبال این کارای بیهوده
بعدشم مگه دولتیاکی هستن؟چه دلیلی داره به هرنفرچندتاسکه بدن؟این پولاروازکجامیارن؟مگه نمیگن خزانه خالیه؟دروغاشون یکی یکی رومیشه.چندماه گذشته ازانتخاب این ... چقدکارمفیدانجام داد؟؟؟؟؟یامیگه انصراف بدین.یاباسبدکالاش آبروی ایرانوایرانی رومیبره.
نیروگاه هاهم که دارن یکی یکی بسته میشن.داره دوران قاجارتکرارمیشه.به جای اینکه چیزی بدست بیاریم داریم ازدست میدیم (152)
 
mkdeZ
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۰۲:۰۱:۰۵
من موافق دولت نیستم ولی نفری 5 سکه هم خیلی تخیلیه
گرچه اگر در دوره اصولگرایان این کارو کی کردن اصلاحات می گفتن که نه واقعا اینجور بوده
ضرب المثلی هست که میگن: ...
البته با عرض معذرت از حضار (167)
 
m
Germany
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۰۸:۴۱:۵۴
خوب جواب خون شهدا دادیم!!
باید گفت دست مريزاد
اولا اگه این خبر شایعه بود باعث اعتراض و تجمع خواهران دیگه جلو (کاخ) رییس جمهور نمیشد...
دوما حساب دارین این چندمین کار ضدفرهنگی دولت تدبیر و امید هست!؟
از چه بنالیم
لغو جشنواره ضد صهیونیستی یا برچیدن روزنامه ها....

اینجوری پیش بریم مطمئن باشین کوروش کبیر هم...
:-) (170)
 
نادیا
۱۳۹۳-۰۲-۱۰ ۰۸:۳۸:۳۴
خدامرگم بده الهی من فداشون بشم میگم ایناچراهرروزشکسته ترمیشن از بس گشنی کشیدن سوءتغذیه گرفتن.....خونشونم ازبس کوچیک بوده کاخ سعدابادواجاره کردن بیچاره ها..اخیییییییییییییییییییییییی
دلم سوخت حتماالانمیرم ازیارانم انصراف میدم (208)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۲-۱۰ ۱۰:۳۷:۵۱
به كسي مربوط نيست كه پول سكه را از كجا آورده من ميدونم ولي به كسي نگيد اون هروز 12 ساعت قاليبافي ميكنه البته يه مقدارش هم ارث پدر مرحومش بوده (210)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۰ ۲۱:۵۸:۳۵
از ... می خواهیم برای اینکه عموم مردم از اینگونه مراسم استفاده کنند علاوه بر نمایش فیلم این مراسم در آینده بصورت زنده و پخش مستقیم از صدا و سیما امکان تماشای اینگونه مراسم را برای همه فراهم کنند (215)
 
AMIR EHSANI
۱۳۹۳-۰۲-۱۲ ۱۲:۳۳:۱۲
به نظر من آقای روحانی کار بدی نکرده فقط از همسران وزرا تجلیل کرده است. منتظر جواب شما هستم .در ایمیل . (230)
 
شقايق
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۲۲:۰۱:۴۹
ما نميگيم تجليل نكنه .....اما با هفت ميليار تومن ميتونست زندگي نصف ايرانو از اين رو به اين رو كنه...ميتونست به جاي 5 سكه دو سكه بده ...مگه خانوماي وزرا چي از پول كم دارن كه دولت به جاي مردم بي سواد...و بي پول...بياد براي اونا خرج كنه (257)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۲ ۱۳:۳۵:۲۴
خوشم اومد روحانی کوبید به دهان منتقدین (232)
 
امیرطه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۲۲:۵۵:۱۸
... مردم با این انتخابشون
همین........... (243)
 
علی
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۱۱:۳۷:۲۶
والا ما بیسوادا که نباید از رئیس جمهور انتقاد کنیم چه برسه به.... ولی چند روزه تو تلویزیون میگن ملت (فهیم) ایران بیاید و از یارانه انصراف بدید
باشه ما بیسوادا که الان فهیم شدیم انصراف میدیم تا شما بتونین ...
والا بخدا حقتونه ... (245)
 
سرباز ولايت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۱۳:۲۴:۵۸
تازه اين اولشه ! اينه دنبال حذف ولايت فقيه هستند !!!! نقشه براي مجلس خبرگان رهبري كشيده اند ! (246)
 
فقیر
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۲۲:۴۹:۳۲
اگر اخبار شما صدق باشد چرا ان را به رسانه ها نمیرسانید (249)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۰۰:۴۸:۵۳
اشرافی گری با حق من وشما (250)
 
فتحی
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۱۸:۳۰:۰۶
اگه از جیب خودش داده روحانی نوش جونشون واگر ار بیت المال دادن من شخصا راضی نیستم.خدا لعنت کند کسی را که دروغ می گوید! (269)
 
جاودانفر
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۵:۵۶:۴۶
شايد هم عمه جون يا پدر بزرگ مرحومش گرفته اين سكه ها را از خواب بيدار شو ذيگه؟ (285)
 
سیمین جون
United States
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۲۲:۳۸:۰۲
داراندگی و برازندگی جانم ، چرا ما جوونا نمی تونیم حتی یه جشن ساده عروسی برگذار کنیم برا یه وام ازدواج پیر شیم ، دنبال شغل بدویم ، بریم تو صف سبد کالای هشششششششششششتاد هزار تومنی وایسیم ، و تازه از 45 هززززززززززاررررررررر تومن یارانه هم انصراف بدیم تا دولتمران ... " از ماست که بر ماست" (272)
 
محمد.ن
۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۰۱:۱۱:۴۲
با سلام.آقای رییس جمهور که از دادن یارانه شانه خالی می کند که خیلی از افراد واقعا محتاجند و در رابطه با اعتدال صحبت می کند.و حتی سبد کالا را نتوانسته عادلانه تقسم کند.با این خرج تراشیهای بی ثمر حق خیلی از محرومین ضایع میشود.خیلی ها به یک وعده غذای روزانه خود محتاجند.لطفا کمی هم به فکر افراد ضعیف جامعه هم باشید. بد نیست. (293)
 
خدیجه
United States
۱۳۹۳-۰۳-۰۷ ۰۷:۵۷:۵۳
مواظب خبرهایتان باشید (386)
 
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۲۳:۴۰:۲۹
اگه برا خدا بوده وای بر شما و اگر برا خدا نبوده وای بر اونا (405)
 
پریماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۰:۱۳
با بیت المال نمیشه برا خدا کاری کرد عزیزم .
بینش یعنی فهمیدن این چیزها (1487)
 
علی
Germany
۱۳۹۳-۱۰-۱۶ ۰۱:۱۸:۴۸
نهایتا باید لال شیم خب.باشه چشم (785)
 
عماد میرانیان
۱۳۹۴-۱۲-۱۵ ۱۵:۵۲:۰۰
باید لال باشیم دیگه بعضی از مردم از گرسنگی دارن میمیرن بعد همچین آدمایی به جای اینکه این پولی رو که دارن به مستعضفان بدن میان برا خودشون از جیب بیت المال همچین مراسمایی رو بر پا میکنن. کاخ سعد آباد یه مکان عمومیه و برای بیت الماله نه جای برپا کردن مراسم و جشن های مجلل. (2321)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۲۰:۴۹:۳۴
مرگ بر بیت المال خور... الهی خانم حضرت زهرا به حق پاکی و نجابتشان بزنند توی کمر اینها و شر ملت را از این به اصطلاح اعتدالی های نامتعادل نجات دهند (2588)