۲۱
 
حمایت سخنران معروف از یکی از سران فتنه+فیلم و صوت
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۳
حمایت سخنران معروف از یکی از سران فتنه+فیلم و صوت
 
حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر نقویان در ویدئویی که امروز منتشر شد، با حمایت بی سابقه از محمد خاتمی یکی از سران فتنه، به دفاع از حضور خود در مراسم ختم پدر همسر وی پرداخت.

فیلم
به گزارش ایران اسلامی، حجت الاسلام نقویان در حالی بدون اشاره به نقش محمد خاتمی در فتنه 88 سعی بر تطهیر چهره وی و محبوب نشان دادن او در بین بخشی از ملت ایران دارد که اگر رئیس دولت اصلاحات مقبولیتی در بین مردم ایران داشت، دیگر نیازی نبود به توجیه حضور خود در این مراسم بپردازد.

لازم به یادآوری است، حجت الاسلام نقویان طی یکسال گذشته سخنان جنجالی زیادی مطرح کرده است که حتی اعتراض نمایندگان مجلس را هم در پی داشته است.

وی در یکی از سخنرانی های پیشین خود در نقد عملکرد دولت دهم توهین های بی سابقه ای به مسئولین دولت قبلی نثار داشته است.

صوت
 


 
 
پوریا
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۰:۳۲:۲۱
سران فتنه به حاج آقا هم قرص خواب آور دادن.
حاجی بیدارشو حاجی الان چه وقت خوابه... (80)
 
هادی
United States
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۲۲:۴۴:۳۵
امان از شهرت طلبی!!! (287)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۲:۳۹:۲۴
آقای نقویان، یک سوال از جنابعالی دارم: آیا رهبرمون بعد از فتنه 88 هم گفتند خاتمی عزیز؟
امام خمینی(ره) هم مدتی بنی صدر رو قبول داشتند اما بعد... (86)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۲۱:۴۸:۲۶
چرا با روی کار اومدن دولت جدید بعضی آقایون تو رفتارشون تغییر موضع دادن. آقای نقویان معلوم هست با خودت چند چندی؟ (91)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۱:۰۲:۱۹
از قدیم گفتن حرف راست رو از آقای نقویان بشنو!!!!!!! (96)
 
هادی
United States
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۲۲:۴۳:۲۵
خدارو چه دیدی؟
شاید ایشون هم خاطراتی از امام دارند که....!!!!!! (286)
 
United States
۱۳۹۳-۰۲-۰۴ ۱۳:۱۹:۲۸
به گفته ی امیرالمونان علی(ع):
مردم درآخرالزمان غربال میگردند
(دانه درشت ها به بالا وریزها به زیرمیروند!
باید حجت برمردم تمام شود دوستان تا حجت بن الحسن ظهورکند (118)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۱۶:۵۰:۳۹
اگر خاتمی فتنه گر نبود هوز هم رهبری تحوبلش می گرفت.
مگر خاتمی نبود که نوشت امام زمان را استیضاح می کنیم، مگر خاتمی نبود که گفت دوران قرآن تمام شده ؟
نه شیخ! طعم دنیا را چشیده ای ! دنیا لذیذتر از حق اومده زیر زبونبت ! (132)
 
حامد
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۷:۴۶:۰۲
حاج آقا امام حسین ع ویارانش هم نسبت به یزیدیان بخش کمی بودند.آیا ناحق بودندکه شما ملاک حق بودن را اکثریت میدانید؟وآیا اکثریت آنهایی هستند که در مجلس ختم پدر همسر خاتمی بودند؟لازم است توجهی به راهپیمایی 9 دی 88 بکنید تا متوجه اکثریت شوید. (164)
 
یزدانی
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۲۳:۳۹:۰۶
جناب حاج آقا نقویان بنده یکی از دوستداران شما هستم که بارها پایمنبرو سخنرانی شما بوده ام وارادت ویژهای هم به جنابعالی دارم. اما از برخوردهای چند ماه گذشته شما و برخی مطالبتان به شدت دلخورم.استدعا دارم بچه های حزباللهی را به برخی چهره های سیاسی منفور نفروشید. ماهمیشه و هنوز هم شمارا روحانی ولایتی وحزب اللهی و ارزشی می دانیم. (166)
 
ذغال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۱۲:۲۲:۰۴
امان از ... خوب (222)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۱۲:۴۰:۳۴
.... آقا برو کشکتو بساو. ... از همه شما ها ملاتر و باسوادتر . چقدر آقا از دولت قبلی تقدیر کرده . محض رضای خدا اونها رو هم ببین بی انصافی هم حدی داره (225)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۲-۱۲ ۱۸:۵۲:۰۸
تاحدودی صحبت های بزرگوار را قبول دارم ولی آیا صحبت های حضرت امام خامنه ای که بارها در سخنرانی هایشان نسبت به خیانت بزرگ و غیر قابل جبران فتنه گران که ایراد فرموده اند شنیده اند ؟ (238)
 
مامان فاطمه سادات
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۰۲:۰۱:۳۷
آقای نقویان متاسفیم (259)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۰۰:۳۲:۲۱
از آقای نقویان بعید بود واقعاً از چشمم افتاد (261)
 
ما
۱۳۹۳-۰۲-۲۵ ۱۸:۳۶:۳۰
جناب نقویان ؛چون به سخنان حضرت اقا استناد کردید خدمتتان عرض میکنم:
1- آیا منکر این مطلب هستید که رهبری بارها شخص مورد نظر شما را به همراه ان دو تن دیگر فتنه گر وکار سال 88 انها را فتنه نامیدند وهمچنین ایشان را دعوت به توبه نمودند؟ اگر میفرمایید خیر که سایت رهبری موجود است در دسترس همگان,ونادرستی سخنان شما را واضح میکند.ولی اگر جوابتان مثبت است ؛پس مقتضای ولایتمداری برای شمایی که در لباس مقدسی هستید چیست؟
2- در مورد دولت گذشته نیز شما را به قضاوت فردی که در عدالت وتقوی و همچنین اطلاعات در این زمینه به مراتب از من وشما بالاتر است ارجاع میدهم:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22546 (321)
 
مظلوم
Romania
۱۳۹۴-۰۵-۰۸ ۱۳:۱۶:۱۹
درود بر این مرد بزرگ (1408)
 
ناشناس
United States
۱۳۹۴-۰۵-۲۷ ۲۳:۱۶:۵۹
تهمت نزنین (1508)
 
علیرضا
Estonia
۱۳۹۴-۰۸-۲۸ ۱۳:۱۴:۳۱
سلام .فاصله حق از باطل کمتر از تار موی هستش اون هم در آخرالزمان که حق با باطل مخلوط میشه.دوستان بی خود به دیگران تهمت و برچسب نزنیم و ساده لوح هم نباشیم .خداوند به همه چیز آگاه هستش بی خود هیزم جهنم رو برای خودم نخریم ان شاالله خداوند هممون رو به راه راست هدایت کنه .... (2102)
 
احسان
۱۳۹۴-۱۰-۱۸ ۱۴:۵۳:۰۹
تکبر و لجبازی باعث گمراهی بیشتر می شود برای هر شخصیتی که باشد ، نقویان یا زبیر یا هاشمی و ... (2222)
 
حسن فتحی
۱۳۹۵-۱۱-۰۲ ۱۹:۵۰:۳۷
حاج اقا تقویان خیلی ساده وگوج هستی (2580)